Hel dag på stranden i Rudan!

Idag har jag och barnen spenderat hela dagen vid stranden Rudan i Haninge med Lisa och hennes två sötnosar!
Barnen har verkligen badat heeela dagen,,,såå mysigt. Måste säga att det är så himla skönt nu när barnen är lite äldre, det är inte det där ständiga passandet som det var förr! Nu kan man med gott samvete sitta i brassestolen och jäsa och bara ta ett dopp då och då ;) och titta på dom när dom leker.

Lill tjejen har varit ovanligt lugn idag där inne....imorgon går jag in i vecka 31??!! vart  tar tiden vägen undrar jag?
Jag skickade precis iväg F för att handla samarin till mig! Har ingen halsbränna än men man vet aldrig.....
 Här kommer lite bilder från dagen!

Gulliga Tindra!

Gulliga Tindra

Full fart i plurret!

Hopp i plurret!

Tndra, Robin, Oliver!
Tindra, Robin,Oliver

Lisa och Smilla!
Lisa och sötnosen Smilla!

Glömde visst igår att lägga in bild på dom vackra roserna jag fick av F
Pözz på dig älskling!!!!

underbara!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0