Onsdag 12 Aug

Här har jag faktiskt inte haft tid att skriva...
I helgen så hjälpte vi mina för'äldrar att flytta ut, efter det så har vi börjat fixa lite målning och sådant som måste vara färdigt innan vi flyttar in.
I helgen kommer en kompis till Fredrik och lägger golv på övervåningen! Och sen på måndag så kommer en annan av hans kompisar och hjälper till med en stora målningen i hallen,trappen och lilla hallen där uppe. Just nu är jag bara så less på allt vad packning,målning spackling heter...*urk*. Men det blir nog bra i slutändan!

Idag var jag hos BM på morgonen. Allt verkar vara bra med lilltjejen där inne!
Idag gick jag in i vecka 32.
Blodtrycket var bra 130/55
Total vikt uppgång (än så länge) 6kg
Sockervärde 6,0
SF mått 31
Hjärtljud 155

Hade

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0