12 dagar....

Idag har jag och lillkillen varit på ikea en liten sväng. Jag handlade bara lite småprylar...
Jag tog mig nog lite vatten över huvud idag, för att gå på ikea ett par timmar är inte skönt för varken bäcken rygg eller fötter när man bara (förhoppningsvis) har 12 dagar kvar till BF. Jag var heeelt slut när jag satte mig i bilen,och hade en konstant sammandragning hela vägen hem...inte skönt vill jag lova!

Nu ska jag alldeles strax sätta mig i bilen igen och åka och hämta min syster i älvsjö.
Vi ska åka till Norrtälje och fira min mormors 80 års dag tillsammans med resten av släkten....ska bli trevligt faktiskt! Vi ska gå på restaurang och äta goood mat!!

Hade alla glada!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0