9 dagar.......

igår blev det inget inlägg här... Jag var helt slut efter dagen som spenderades på underbara barn mässan! varenda liten muskel i hela kroppen värkte! men det var det faktiskt värt!

Idag så sov jag ganska länge...ända till 8 faktiskt!
Sen gick vi upp allihopa och åt frukost..jag älskar verkligen helgerna när vi alla äter frukost tillsammans *mys*
Förmiddagen ägnades till städning av huset *pust*
Sen kom min syster och hennes två tjejer! Syster hjälpte oss att såga en bänkskiva till önskat mått! Tack Carin!!

På eftermiddagen så åkte vi och storhandlade på maxi, sen skulle vi ha åkt och fika hos svärföräldrarna, men jag var helt slut och förstörd i kroppen så vi fick ringa återbud...Dom bor tre trappor upp utan hiss....Det hade jag aldrig fixat idag faktiskt...=(

Nu är jag sååå trött på att vara gravid så att jag skulle kunna spy rent ut sagt.... vill ha min lilla bebis här nuuuu...jaja det är inte så långt kvar nu (förhoppningsvis).

Nää nu måste jag gå och hänga tvätten....*bläääää* !!
Hade alla glada..........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0